VELKOMMEN TIL SPORTY TRENING!

Enkel og effektiv trening, for en sprekere kropp og et gladere sinn!
Sporty Trening har fokus på å levere trening som virker, under veiledning av kvalifiserte instruktører! Vi leverer trening til privatpersoner, idrettslag, bedrifter og lukkede grupper hos oss eller ute i bygda. Vi tilbyr stor variasjon gjennom våre mange gode gruppetimer, og vi har personlige trenere som også kan hjelpe deg igang hvis du ønsker å trene for deg selv. Kikk videre på siden vår, så finner du mer info om hva vi har å tilby!

Vi ønsker medlemmer, idrettslag, vennegjenger og bedrifter velkommen på trening med Sporty!

Sommertrening!

F.o.m 1. juni åpner vi Sporty for egentrening mandag til søndag.

Egentrening i JUNI og AUGUST: For dere som har egentrening inkludert i medlemskapet kan dere komme mandag til torsdag utenom når det er gruppetimer, og dere MÅ skrive dere opp på lista som ligger på bordet (pga smittesporing). Fredag til søndag booker dere inn via timeplanen.

Egentrening i JULI: I og med at vi ikke kjører medlemskap på gruppetimer i juli, (kun drop in), tilbyr vi egentrening i juli for alle medlemskap mot et tillegg på kr 50. Dere som ønsker dette må gi Hege beskjed innen 10.juni, da det blir lagt på fakturaen for 3.kvartal.

Klippekortkunder og ikke-medlemmer (og medlemmer som ønsker egentrening hele sommeren), kan kjøpe "egentrening sommer" til kr 300 fra 20/6-20/8. Dette bestilles via kontaktskjema på nettsiden.

Om noe er uklart, så tar du kontakt med Guro eller Hege.

SPORTY ÅPNER 10. MAI

Endelig kan vi åpne igjen, og vi ønsker nye og gamle medlemmer velkommen! Minner om at "gamle" medlemmer har FRI trening ut MAI! Klippekort som har gått ut mens vi har stengt, får selvsagt utvidet gyldighetstid.

Timeplanen vår frem til sommeren vil bli en variasjon av både inne- og utetimer. Påmelding via timeplanen som du finner her.

For dere som har EGENTRENING inkludert i medlemskapet kan dere ut mai trene lørdager og søndager. Det MÅ bookes time til egentrening, og det gjør du i timeplanen. Max 3 stk samtidig på hver økt vi legger ut. Fra juni åpnes det også for egentrening i ukedagene.

Vi minner om smittevernreglene:

  • God håndhygiene. Vask deg FØR OG ETTER TRENING. Ha gjerne med egen håndsprit. Vi setter frem håndsprit, men ta gjerne med egen du kan ha med rundt på timen. Unngå å ta i ansiktet ditt under trening.
  • Ikke vær flere enn 1-2 i gangen samtidig. Den er dessverre liten, men vent ute hvis det er kø.
  • Hold avstand. 1 m på vanlig trening, 2 m på intensiv trening.
  • Begrens mobilbruk (potensiel smittekilde). La helst mobilen ligge i bilen.
  • Bli hjemme om du ikke føler deg frisk, eller hvis du har symptomer på Covid-19. Dette gjelder selvfølgelig også våre ansatte.
  • Ha med 2 stk. rene håndkler hver time. På timer: et til å ligge på, og et til å tørke deg med. På sykkel: et til å legge på gulvet under sykkel, og et til å tørke deg med.
  • Fyll opp drikkeflasken hjemme (kan etterfylles hos oss).
  • Ha alltid rent treningstøy.
  • Alt utstyr som er brukt skal vaskes etter bruk på gruppetimer.
  • Ved egentrening MÅ DU SELV ta ansvar for å vaske det utstyret du har brukt!

 

SPORTY KURS OG SPESIAL-GRUPPER

Sporty STERK UNGDOM. Vi har nå vår egen UNGDOMS-PT, og han er klar for å lære bort masse verdifull trening, teknikk og øvelser! Se mer info her.

Sporty MOR og BABY. Kurs for deg som nettopp har født og er i barselpermisjon. SPORTY Mor og baby er et treningskurs med fokus på øvelser for kjerne og bekkenbunn, i tillegg til øvelser som er bra for hele kroppen. Alternative kurstider kan tilpasses etter en gruppe f.eks hvis dere er en hel barselgruppe som vil starte sammen, så ta kontakt med oss! Om du ønsker individuelle timer kan du kjøpe PT-timer! Ta kontakt med guro@sportytrening.no for mer info.

YOGA-kurs. Ingen planlagte kurs pr nå.

Sporty SENIOR har trening tirsdager kl. 09.30 og fredager kl. 10.00, stort sett hele året igjennom. Passer for damer og menn fra ca 67 år. Se info her eller ta kontakt med hege@sportytrening.no for spørsmål eller påmelding.

BLI SPORTY: Dette er en gruppe for deg som gjerne vil i gang med trening, men som syns det er vanskelig å komme i gang på egenhånd. Timen har vi 1 gang i uka, inne eller ute i Drivhuset (se timeplan for tidspunkt). Som regel kjøres timene som en sirkeltrening med forskjellige tidsintervaller. Uhøytidelig, god stemning og variert trening hvor det er rom for å gjøre akkurat så mye man orker. Se mer info under Timebeskrivelser. Påmelding via timeplan på siden her eller ta kontakt med hege@sportytrening.no hvis du lurer på noe. Velkommen! 

 

SPORTY MOT KREFT

Sporty Trening tilbyr trening for deg som er under behandling eller er ferdigbehandlet for kreftsykdom. Både individuelt/ PT og i gruppe. Vi setter også opp egne mindre PT-grupper (4 deltakere) etter forespørsel, så hvis det er flere som ønsker å trene sammen med andre, i små grupper, finner vi tid for det! Ta kontakt med Hege på Sporty.

Les mer her om hva vi tilbyr, samt priser.